• Deea's currently-reading book recommendations, reviews, favorite quotes, book clubs, book trivia, book lists
    sustin blogosfera feminina
  • Tritonic (www.tritonic.ro)

Top 5

Hello!

Gata… nu mai am nicio indoiala: vine Craciunul. Ceea ce inseamna ca anul e pe sfarsite (an care, sa nu fiu nerecunoscatoare, a fost unul bun – cel putin in mare parte). Si cred ca ,de obicei, la final de an, e timpul sa tragi linie – sa tragi concluziile. Sa vezi ce ai facut, cat si cum ai facut, la cate intrebari ti-ai raspuns, cate intrebari noi ti-ai ridicat, daca ai rezolvat ce ti-ai propus etc. Da, ma gandesc si eu la toate astea… insa nu voi scrie aici, nu prea am chef de filozofeli si de analize prea detaliate (cel putin nu acum – poate intr-una din zilele  libere din preajma Craciunului o sa am si timp si chef). Oricum ar fi prea lung postul… 🙂

Asa ca o sa ma rezum la ceva simplu: un top 5. Top 5 cu chestii marunte, dar care mi-au facut placere de-a lungul anului. Lucruri care m-au bucurat pe moment sau pe care o sa mi le amintesc mult timp de acum incolo; de la care am avut ceva de invatat; pe care le-am impartasit cu cei dragi sau pe care le-am tinut doar pentru mine etc etc. Si, sa imi iau de o grija si sa ii dau prietenei mele inca o ocazie sa isi dea ochii peste cap, incep cu cartile. 😀

O sa urmeze top 5 melodii, fotografii, filme, petreceri, inside jokes etc. Deci…

Top 5 carti citite in 2010*:

1. Black Magic Sanction (Kim Harrison – # 7 din seria mea preferata,The Hollows ; urban fantasy)

2. Paranormalcy (Paranormalcy, Kiersten White – young adult fiction – o carte tinereasca, foarte vesela si cu putin fantasy)

3. Gargui (The Gargoyle, Andrew Davidson – nici nu stiu in ce categorie sa o pun, are putin din toate: history, romance, fantasy, biography, grotesque … o carte pe care o recomand tuturor; o poveste f frumoasa, impresionanta)

4. Twice Bitten ( Chicagoland Vampires, #3 – Chloe Neill, urban fantasy – deh, trebuia sa fie si ceva cu vampiri :”>)

5. Jocul ingerului ( Angel’s Game>, Carlos Ruiz Zafon; fiction, mystery).

*cartile nu sunt puse intr-o anumita ordine

Daca ar fi sa pun si locul 6, as pune The Clockwork Angel (Cassandra Clare), dar am scris deja un ‘ditamai’ postul despre ea, cred ca e de ajuns.

Una peste alta, cam astea ar fi cartile pe care le-am citit pe nerasuflate anul acesta. Sunt mai putine ca anul trecut, dar asta nu cred ca e un lucru rau, din contra – inseamna ca am fost mai activa. ;))

Ar fi dragut sa vad si de la voi un top 5 – cu ce vreti voi, asa, de final de an. 😉

xoxo