• Deea's currently-reading book recommendations, reviews, favorite quotes, book clubs, book trivia, book lists
    sustin blogosfera feminina
  • Tritonic (www.tritonic.ro)

Concurs de Craciun – #2

Hey!

Stiti ca va spuneam ieri ca imi place sa primesc si sa daruiesc carti de Craciun etc…

Ei, iata un alt concurs la care merita sa va inscrieti. 😀 Mai ales daca sunteti fani carti fantasy, cu vampiri. :>

Puteti castiga:
– Seria Jurnalele Vampirilor – vol. 1, 2 , 3, 4,
– Seria Jurnalele Vampirilor vol. 5 – Intoarcerea: Caderea noptii sau
– Academia Vampirilor vol 5 – Limitele spiritului.
Pentru detalii si sansa de a intra in concurs, mergeti direct la sursa.

Interesant, nu?:D
Bafta!

xo
Deea

Ale manualului (via SilVAnA’s blog)

So true

Oamenii nu sunt mulțumiți cu soarta lor și aproape toți – bogați sau săraci, geniali sau mediocri, celebri sau anonimi – și-ar dori o viață diferită de aceea pe care o trăiesc. Deci, pentru a potoli – în mod fraudulos – această dorință, s-au născut ficțiunile. Acestea sunt scrie și citite pentru ca oamenii să trăiască viețile pe care nu se resemnează să nu le aibă. Mario Vargas Llosa Încercările de definire a romanului […] #1 producție a imagin … Read More

via SilVAnA's blog

Craciun. Carti. Concurs!:D

Hey!

A nins putin zilele astea, ceea ce m-a facut sa realizez ca se apropie repede Craciunul! (nu stiu cand a trecut timpul!!!) Asta ma face automat sa ma gandesc la cadouri. Pff, ce lista lunga am si ce putin timp mai e…

Si cum mie imi place sa citesc, imi place si sa primesc si sa daruiesc carti. Am observat ca sunt tot felul de reduceri in librarii, pe site-urile editurilor si in librariile on-line. (eu am comandat deja cateva carti :D)

In fine, ceea ce vroiam sa va spun e ca am gasit un concurs dragut pe blogul Mihaelei Alexandrescu unde puteti castiga un set de carti. Alegerile cartilor din fiecare pachet sunt foarte interesante si regulile sunt simple.  Detalii gasiti aici. Super, nu? 😉

O sa revin mai tarziu cu un post despre cartile pe care mi le-am achizitionat si cu un wishlist de Craciun. (poate il vede si Mosu’ :)) )

Bafta si spor la cumparaturi!

Xo

Deea