• Deea's currently-reading book recommendations, reviews, favorite quotes, book clubs, book trivia, book lists
    sustin blogosfera feminina
  • Tritonic (www.tritonic.ro)

A venit Mosu’!

Hello! ♥

Gata, mai am cateva pregatiri de facut (si cumparaturi, off) si plec si eu acasa, la ai mei. Stiti cum e – petrecem sarbatorile in familie. O sa mai scriu probabil cate ceva pentru acel Top 5.

In fine… Ceea ce vroiam sa spun de fapt e ca tocmai am primit primul cadou de Craciun! *happy dance* Nu puteam sa nu scriu despre asta, sunt prea bucuroasa. (v-am spus deja ca am o fire schimbatoare, nu?:)) )

Deci … Am primit astazi de la Simona pachetul cu primele 4 carti din seria Jurnalele Vampirilor (L.J. Smith). 😀  Cartile sunt cartonate, foarte frumoase si abia astept sa le citesc! *more Damon for me*

E important de mentionat ca le-am castigat la un concurs organizat de ea (si editura Leda). Adica… Chiar am castigat! Eu, care nu castig niciodata nimic! :)) E mare lucru… mai ales ca imi doream super mult cartile astea (cred ca ati observat deja ca am o mica problema *aka obsesie* cu cartile, mai ales cu astea fiction/fantasy sau cu vampiri. )

Oricum, cam asta e cel mai frumos cadou pe care l-am primit de Craciun anul asta – cel putin pana acum. (Multam fain, Simona! :* )

A, si mi-am luat azi si colectia Jocurile Foamei (Suzanne Collins). In sfarsit pot sa vad de ce atata tam-tam pt seria asta. 😛

Iar ma lungesc cu vorba… si am atatea de facut!

Hai spor la treaba, la cumparaturi si la ce mai vreti voi!

xoxo


 

 

Lasă un comentariu